1. Wejdź na stronę rejestracji w Med24
https://app.med-24.com.pl/app/report/uslugi/rejestracja
2. Wprowadź swoje dane
3. Potwierdź rejestrację, wpisując kod weryfikujący
Wpisz kod aktywacyjny, otrzymany e-mailem lub sms, aby potwierdzić rejestrację. Możesz umawiać e-wizyty i w wygodny sposób konsultować swoje dolegliwości, otrzymywać recepty i zwolnienia online.
1. Zaloguj się na swoje konto lub zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta w Med24
Umówienie wizyty u lekarza rozpocznij od zalogowania się na swoje konto w Med24. Jeżeli jeszcze nie masz konta, łatwo możesz je założyć, klikając przycisk "Zarejestruj się" na stronie głównej.
2. Wybierz usługę lub specjalistę, z którym chcesz umówić wizytę
Wybierając opiekę 24/7 w 15 minut zostaniesz od razu przeniesiony do wybrania formy konsultacji (patrz pkt. 4), w przypadku wyboru specjalizacji zostaniesz przeniesiony do listy dostępnych lekarzy.
3. Wybierz termin i sprawdź szczegóły e-wizyty
Wybrałeś już lekarza? Pod jego zdjęciem zobaczysz kalendarz z dostępnymi terminami. Wybierz datę i godzinę, która Ci najbardziej odpowiada.
4. Wybierz formę konsultacji online – wideo, czat lub telefon
5. Dokonaj płatności
Kliknij “Zamawiam i płacę” i wybierz bezpieczny sposób płatności, który Ci odpowiada. Otrzymasz e-mail z potwierdzeniem umówienia wizyty i płatności.
Czy wizyta u lekarza może być odwołana?
Pamiętaj, że jeżeli musisz odwołać lub zmienić umówioną wizytę, możesz to zrobić na 2 godziny przed umówionym terminem z poziomu swojego konta na stronie Med24. W przypadku odwołania wizyty w krótszym czasie należy wysłać prośbę o zwrot środków na adres: [email protected].
Jesteśmy przekonani, że proces umówienia wizyty u lekarza w Med24 jest intuicyjny i prosty. W razie jakichkolwiek problemów lub pytań, skontaktuj się z naszym biurem obsługi pacjenta Med24. Chętnie Ci pomożemy.
Przygotowanie do wizyty
Jeżeli planujesz pokazać lekarzowi dokumenty medyczne lub wyniki badań, upewnij się, że wgrałeś je na platformę przed rozpoczęciem wizyty. Wgranie dokumentacji na platformę jest możliwe po umówieniu wizyty. Wchodząc w umówioną wizytę pojawi się przycisk “Wybierz plik i wyślij”. W przypadku wybrania wizyty w formie wideo będziesz miał możliwość pokazania lekarzowi miejsc zmienionych chorobowo do kamery.
Rozpoczęcie wizyty
Lekarz skontaktuje się z Tobą w wyznaczonym czasie, kontaktując się telefonicznie, poprzez czat lub dzwoniąc na video. W przypadku czat i video, należy być aktywnym na platformie Med24, gdzie otrzymasz powiadomienie o potrzebie odebrania połączenia.
Jeżeli z jakiegoś powodu przegapisz pierwszą próbę kontaktu od lekarza, ponowi on próbę w ramach czasu trwania konsultacji (jeszcze 2 razy). W przypadku braku odpowiedzi z Twojej strony na kontakt od lekarza, lekarz może skontaktować się z Tobą inna formą.
Warto być odpowiednio wcześniej przygotowanym na e-wizytę przed godziną jej rozpoczęcia, tak żeby wizyta przebiegła zgodnie z planem.
Rozmowa z lekarzem
Podczas konsultacji online, tak jak podczas wizyty stacjonarnej, lekarz przeprowadzi szczegółowy wywiad medyczny i omówi z Tobą możliwe opcje leczenia.
Załączanie dokumentów do wizyty
Dokumentację, pliki czy zdjęcia możesz załączyć po umówieniu wizyty, klikając w przycisk “Wybierz plik i wyślij”.
W razie problemów z załączeniem plików z dokumentacją medyczną, istnieje możliwość dosłania dokumentacji na adres: [email protected] w godzinach pracy biura obsługi pacjenta pon-pt w godz. 9.00 - 17.00. Wówczas w temacie maila należy wpisać nazwisko pacjenta, nazwisko lekarza, datę i godzinę zaplanowanej wizyty w Med24.
Koniec wizyty
Gdy konsultacja z lekarzem online dobiegnie końca, wystarczy zamknąć okno rozmowy. Dokumentacja medyczna tj. diagnoza i zalecenia od lekarza i e-recepty, skierowanie na badania czy e-zwolnienie (jeżeli zostały wystawione), będzie dostępna do pobrania po zakończonej wizycie na platfomie Me24 w Twoim koncie.
Zaplanowanie kolejnej wizyty
Jeżeli konieczna jest kolejna wizyta, możesz ją umówić bezpośrednio po konsultacji, korzystając z funkcji "Umów e-wizytę” na swoim koncie.
Tak – recepty elektroniczne, skierowania i zwolnienia online są tak samo ważne jak te uzyskane podczas wizyty stacjonarnej.
E recepta wystawiona przez lekarza podczas konsultacji online jest w pełni ważna. Możesz ją zrealizować w dowolnej aptece. Apteka nie ma prawa odmówić realizacji takiej recepty, pod warunkiem że jest ona poprawnie wystawiona.
Podobnie zwolnienie lekarskie, wystawione podczas konsultacji online ma taką samą moc prawną jak zwolnienie uzyskane podczas wizyty stacjonarnej. Pracodawcy są zobowiązani do uznania tych zwolnień i nie mogą ich odrzucić tylko dlatego, że zostały one wystawione online.
W przypadku skierowania wystawionego online, lekarz wykonujący specjalistyczne badanie nie ma prawa go odrzucić. Skierowania online są równoważne ze skierowaniami wydanymi podczas wizyt stacjonarnych i powinny być honorowane na tych samych zasadach.
Skierowania wystawione w Med24 nie są honorowane przez publiczne placówki zdrowia, czyli nie można ich zrealizować na NFZ. Na ich podstawie można wykonać badania odpłatnie.
Refundacja jest możliwa wyłącznie dla skierowań do szpitala, o kodach z przedziału 4000-4999.
Dokumentację medyczną po odbyciu wizyty w Med24 otrzymasz online. W trakcie e-wizyty lekarz może wystawić elektroniczną receptę (e-receptę), która automatycznie zapisze się na Twoim Internetowym Koncie Pacjenta (IKP). Zwolnienie lekarskie będzie dostępne dla Ciebie do pobrania na naszej platformie w Twojej historii wizyt, podobnie jak podsumowanie wizyty.
E-recepta online – po zakończeniu wizyty lekarz może wystawić Ci e-receptę. Swoją decyzję podejmie na podstawie wywiadu, wyników badań, historii chorób. Pamiętaj, że ma prawo odmówić wystawienia recepty, jeśli nie ma do tego wystarczających podstaw.
Po wizycie otrzymasz kod recepty w formie SMS na zarejestrowany w Med24 numer telefonu, recepta będzie także dostępna do pobrania na naszej platformie w Twojej historii wizyt. Aby zrealizować e-receptę w dowolnej aptece na terenie Polski należy podać kod e-recepty i PESEL.
Możliwe jest też skorzystanie z aplikacji IKP, gdzie znajdziesz kod QR. Pokaż go farmaceucie bez podawania swojego numeru PESEL. Każda z aptek ma obowiązek zrealizować e-receptę wystawioną podczas wizyty online.
Zwolnienie lekarskie L4 online - jeżeli lekarz uzna, że Twój stan zdrowia wymaga zwolnienia z pracy, może wystawić Ci zwolnienie lekarskie L4 w formie elektronicznej. Pamiętaj, że masz obowiązek poinformować o tym swojego pracodawcę w ciągu 3 dni od daty jego wydania.
Zwolnienie wystawiane jest przez lekarza w formie elektronicznej w systemie ZUS. L4 będzie widoczne na Twojej platformie PUE ZUS oraz pracodawcy. Przetwarzanie po stronie ZUS może potrwać nawet do 7 dni choć zwykle pojawia się po kilku-kilkunastu godzinach.
Kopię zwolnienia w pliku *.pdf otrzymasz także do pobrania na naszej platformie Med24, w Twojej historii wizyt.
Zwolnienie L4 dla zagranicznego pracodawcy - lekarz może wystawić takie zwolnienie w systemie ZUS, musisz jednak go o tym uprzedzić i podać dodatkowe informacje: czy jest wymagana pieczątka lekarza i czy jest wymagany kod choroby ICD-10. Zwolnienie będzie dostępne do pobrania na naszej platformiw Med24, w Twojej histrorii wizyt.
Podsumowanie wizyty - po zakończeniu każdej wizyty w Med24, lekarz przygotuje podsumowanie konsultacji, które obejmuje główne punkty omówione podczas wizyty, postawione diagnozy oraz zalecenia dotyczące dalszego leczenia. Podsumowanie będzie dostępne do pobrania na naszej platformiw Med24, w Twojej histrorii wizyt, tuż po zakończonej wizycie.
Pamiętaj, że decyzja o wydaniu recepty online i zwolnienia należy do lekarza i ma on prawo odmówić ich wystawienia jeżeli nie ma wskazań.
Jeśli lekarz wystawi dokumenty, znajdziesz je do pobrania w historii wizyt, po zalogowaniu się do swojego konta na platformie Med24.
W przypadku, gdybyś miał problemy z pobraniem dokumentacji medycznej po wizycie, skontaktuj się niezwłocznie z zespołem Med24!
Dokumentację, pliki czy zdjęcia możesz załączyć po umówieniu wizyty, klikająć w przycisk “Wybierz plik i wyślij”.
W razie problemów z załączeniem plików z dokumentacją medyczną przed rozpoczęciem wizyty, istnieje możliwość dosłania dokumentacji na adres: [email protected] w godzinach pracy biura obsługi pacjenta pon-pt w godz. 9.00 - 17.00. Wówczas w temacie maila należy podać nazwisko pacjenta i lekarza, datę i godzinę zaplanowanej wizyt.
Jedną z oferowanych przez nas usług jest wystawienie recept online na kontynuację leczenia.
By chronić naszych pacjentów i dostarczać im najlepszej jakości usługi medyczne, przypominamy, że decyzja o wydaniu e-recepty należy do konsultanta medycznego i ma on prawo odmówić jej wystawienia.
W celu otrzymania e-recepty niezbędne jest przedstawienie dokumentacji medycznej potwierdzającej przyjmowanie przez Ciebie danego leku na stałe, nie starszej niż 12 miesięcy. W przypadku leków IV kategorii nie starszej niż 3 miesiące. Po umówieniu wizyty wyślij niezbędną dokumentację.
E-recepta nie jest dokumentacją medyczną, więc nie jest podstawą do wystawienia kolejnej recepty na kontynuację leczenia.
W przypadku braku ważnej dokumentacji, należy wybrać konsultację z lekarzem, który stwierdzi zasadność dalszego leczenia.
Użytkownikowi przysługuje prawo zgłaszania zapytań, uwag i reklamacji. Wszelkie reklamacje należy zgłaszać za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres: [email protected].
Zaleca się podanie w treści reklamacji następujących informacji:
Udzielamy odpowiedzi na reklamację za pośrednictwem wiadomości e-mail niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.
O nas
Kontakt
Dla firm
Dla lekarzy
POPULARNE TEMATY
Internista a lekarz rodzinny
Lekarz pediatra - czym się zajmuje?
Konsultacje lekarskie realizujemy zgodnie z zaleceniami Naczelnej Izby Lekarskiej. Jesteśmy oficjalnie zarejestrowanym podmiotem medycznym o numerze Z-234071-20201127. Teleporada dostępna także po godzinie 22.