Przejdź do treści
Menu
Umów Wizytę Express Umów Wizytę Standard
Platforma telemedyczna 24

Lekarze online dostępni
w 15 minut

Wizyty dostępne całodobowo
7 dni w tygodniu

  • 180 lekarzy, ponad 40 specjalizacji
  • Lekarze dostępni również po 22:00, także w dni wolne i święta
  • Konsultacje lekarskie realizujemy zgodnie z zaleceniami Naczelnej Izby Lekarskiej
  • Szybki kontakt, bez wychodzenia z domu

Wizyta Express

Wizyta dostępna w ciągu 15 minut (system automatycznie przypisuje dyżurujących lekarzy)

Umów Wizytę Express

 Wizyta Standard

Wizyta u samodzielnie wybranego specjalisty w dogodnym dla Ciebie terminie

Umów Wizytę Standard

Umów Wizytę Express

Kontakt z lekarzem w ciągu 15 minut

System automatycznie przypisuje lekarza do wizyty

Umów Wizytę Standard

Zaplanuj wizytę na później

Zarezerwuj termin u wybranego lekarza

Poznaj lekarzy Med24

Ginekolog, Ginekolog- Położnik
Internista, Pediatra, Lekarz medycyny podróży
Dermatolog, dermatolog dziecięcy

Co Ci dolega?

Sprawdź jak wyleczyć
Sprawdź jak wyleczyć
Sprawdź jak wyleczyć
4.8

Średnia ocena

98%

Zadowolonych
pacjentów

Opinie

Med24 - Jak to działa?

Umów wizytę

Nasi partnerzy

Stethome
Synevo
Worksmile
nais
Shen.AI
Medicover
cmp

Zmierz ciśnienie krwi online!

Skorzystaj z najnowszej technologii!

Zmierz ciśnienie krwi, poziom stresu i inne parametry życiowe.

Zajmie Ci to tylko 60 sekund!

Wykonaj pomiar online

ai zdrowie

Sprawdź, czy jesteś zagrożony cukrzycą!

Odbierz bezpłatny pakiet:

  • badania krwi na cukrzycę
  • konsultacja wyników badań online

Odbierz pakiet

słodki pakiet med24
Banner Synevo
 
banner stethome
 

Kompleksowa opieka medyczna!

  • wizyty online

  • wizyty stacjonarne

  • badania diagnostyczne

10% rabatu w Medicover

Dowiedz się więcej

Nowość: Kompleksowa opieka zdrowotna w Med24

Co warto wiedzieć na temat zdrowia

Sour throut
Problemy sezonowe

Zapalenie gardła - jak je rozpoznać?

Większość pacjentów cierpi na wirusowe zapalenie gardła, ale możemy borykać się także z zapaleniem...
zdrowie
Zdrowa skóra

Atopowe zapalenie skóry - jak sobie z nim radzić?

Skóra jest największym narządem kręgowców, czyli również człowieka. Ma złożoną budowę i pełni różne...

Najczęściej zadawane pytania

Rejestracja na Med24 jest prosta i zajmuje tylko kilka minut. Po założeniu konta otrzymujesz dostęp do platformy, z której bezpośrednio umówisz wizytę online i uzyskasz pomoc medyczną 24/7 w przystępnej cenie. Sprawdź, jak krok po kroku przebiega rejestracja w Med24.

Utworzenie konta w Med24 – jak to zrobić?

1.     Odwiedź stronę główną Med24

Odwiedź naszą stronę główną med-24.com.pl. Rozwiń pasek zakładek w prawym górnym rogu strony. Znajdziesz w nim przycisk "Zarejestruj się". Kliknij go.

2.     Wprowadź swoje dane

Zostaniesz przekierowany do strony rejestracji, gdzie będziesz musiał wprowadzić swoje podstawowe dane, takie jak:

  • imię, nazwisko
  • numer PESEL (w przypadku Użytkowników, którzy nie mają nadanego numeru PESEL - rodzaj i numer dokumentu potwierdzającego tożsamość)
  • adres e-mail
  • adres zamieszkania
  • datę urodzenia

Na koniec zostaniesz poproszony o wpisanie hasła. Dobre hasło składa się z przynajmniej 8 znaków i minimum jednej dużej litery, jednej małej litery, jednego znaku specjalnego i jednej cyfry.

 

3.     Potwierdź rejestrację

Po wypełnieniu formularza rejestracji, otrzymasz e-mail lub sms z kodem aktywacyjnym do potwierdzenia swojego konta. Wpisz kod na stronie internetowej w naszej aplikacji, aby zweryfikować swój profil. To bardzo ważne, ponieważ na ten adres będziemy przesyłać wszystkie istotne informacje dotyczące Twojego konta i umówionych wizyt.

Jeżeli wpiszesz swój kod, oficjalnie powitamy Cię w gronie użytkowników platformy medycznej Med24. Od tej chwili możesz umawiać e-wizyty i w wygodny sposób konsultować swoje dolegliwości, otrzymywać recepty i zwolnienia online.

4.     Utwórz swój profil

Utworzenie profilu nie zajmie Ci dużo czasu - brak tutaj skomplikowanych formularzy. Gdy potwierdzisz adres e-mail, zaloguj się na swoje konto i przejdź do sekcji "Moje konto” Znajduje się ona po prawej stronie w dolnym pasku nawigacyjnym. Następnie kliknij w przycisk „Użytkownik”. Tutaj będziesz mógł dodać dodatkowe informacje i edytować je. 

5.     Zapisz zmiany

Gdy już wypełnisz wszystkie pola w swoim profilu, nie zapomnij kliknąć "Zapisz zmiany". Gratulacje, teraz masz pełny profil na Med24 i możesz zacząć umawiać wizyty u lekarzy!

 

Zapewniamy, że proces umówienia wizyty u lekarza na stronie Med24 jest prosty, szybki i wygodny. Aby ułatwić Ci rejestrację wizyty, przygotowaliśmy następujący przewodnik krok po kroku. Sam zobaczysz, że umówienie się do lekarza w Med24 jest szybkie i proste. 

Umówienie wizyty u lekarza w Med24 – jak to zrobić?

1. Zaloguj się na swoje konto/Zarejestruj się

Umówienie wizyty u lekarza rozpocznij od zalogowania się na swoje konto w Med24. Jeżeli jeszcze nie masz konta, łatwo możesz je założyć, klikając przycisk "Zarejestruj się" na stronie głównej.

2.     Wybierz specjalistę

Po zalogowaniu się na konto, kliknij przycisk "Umów e-wizytę" przy wybranej specjalizacji lub opiece 24/7 w 15 minut. Wybierając opiekę 24/7 w 15 minut zostaniesz od razu przeniesiony do wybrania formy konsultacji (patrz pkt. 4), w przypadku wyboru specjalizacji zostaniesz przeniesiony do listy dostępnych specjalistów. Wybierz wówczas odpowiednią specjalność i przeglądaj profile lekarzy, aby znaleźć tego, który najlepiej spełnia Twoje oczekiwania.

3.     Wybierz termin i sprawdź szczegóły e-wizyty

Wybrałeś już lekarza? Pod jego zdjęciem zobaczysz kalendarz z dostępnymi terminami. Wybierz datę i godzinę, która Ci najbardziej odpowiada.

4.     Wybierz formę konsultacji online – wideo, czat sms lub telefon

Teraz wybierzesz jedną z trzech form, w jakiej odbędzie się e-wizyta:

  • wideo – połączenie poprzez aplikacje
  • czat sms – czat zgodnie z opłatami Twojego operatora
  • telefon – połączenie telefoniczne z lekarzem, również zgodne z tabelą opłat operatora

Po wybraniu formy wizyty i kliknięciu “Dalej”  sprawdzisz szczegóły swojej wizyty: wybrany rodzaj i formę konsultacji, nazwisko lekarza, datę i godzinę konsultacji. Możesz także wpisać kod rabatowy, jeśli go posiadasz.

5.     Dokonaj płatności

Rejestracja wizyty  zakończy się dokonaniem płatności “Zamawiam i płacę” poprzez bezpieczne opcje płatności BLUEMEDIA. Po dokonaniu płatności, otrzymasz potwierdzenie wizyty na swój adres e-mail.

Czy wizyta u lekarza może być odwołana?

Pamiętaj, że jeżeli musisz odwołać lub zmienić umówioną wizytę, możesz to zrobić na 2 godziny przed umówionym terminem z poziomu swojego konta na stronie Med24. W przypadku odwołania wizyty w krótszym czasie należy wysłać prośbę o zwrot środków na adres:  reklamacje@med-24.com.pl

Jesteśmy przekonani, że proces umówienia wizyty u lekarza w Med24 jest  intuicyjny i prosty. Naszym celem jest umożliwienie Ci łatwego dostępu do opieki medycznej, gdziekolwiek jesteś i kiedykolwiek jej potrzebujesz. W razie jakichkolwiek problemów lub pytań, skontaktuj się z naszym biurem obsługi pacjenta Med24. Chętnie Ci pomożemy.

 

Konsultacja online w Med24 przeprowadzana jest tak, aby była jak najbardziej zbliżona do tradycyjnej wizyty u lekarza. Jej dodatkową zaletą jest możliwość skonsultowania swoich objawów  z dowolnego miejsca na świecie, bez długiego oczekiwania na wolny termin. Chcesz dowiedzieć się jak dokładnie wygląda konsultacja online krok po kroku - poniżej przedstawiamy jej przebieg. 

Konsultacja lekarska online – jak przebiega krok po kroku?

Przygotowanie do wizyty

Przed rozpoczęciem konsultacji, upewnij się, że masz naładowany telefon, stabilne połączenie internetowe oraz sprzęt z kamerą i mikrofonem - może to być komputer, tablet, smartfon. Jeżeli planujesz pokazać lekarzowi dokumenty medyczne lub wyniki badań, upewnij się, że wgrałeś je na platformę przed rozpoczęciem wizyty  (wgranie dokumentacji na platformę jest możliwe po umówieniu i opłaceniu wizyty). W przypadku wybrania wizyty w formie wideo będziesz miał możliwość pokazania lekarzowi miejsc zmienionych chorobowo do kamery w telefonie, laptopie czy komputerze. 

Rozpoczęcie wizyty

Zaloguj się na swoje konto Med24 kilka minut przed umówionym czasem wizyty. Jeżeli wybrałeś telefoniczną lub sms-ową formę konsultacji,, lekarz skontaktuje się z Tobą w wyznaczonym czasie. 

Jeżeli z jakiegoś powodu przegapisz pierwszą próbę kontaktu od lekarza, ponowi on próbę w ramach czasu trwania konsultacji (jeszcze 2 razy). W przypadku wybrania wizyty poprzez czat sms, lekarz skontaktuje się najpierw na czacie sms, a w przypadku braku odpowiedzi podejmie próbę kontaktu telefonicznego w ramach czasu trwania konsultacji. 

Warto być odpowiednio wcześniej przygotowanym na e-wizytę przed godziną jej rozpoczęcia, tak żeby wizyta przebiegła zgodnie z planem. 

Rozmowa z lekarzem

Podczas konsultacji online, tak jak podczas wizyty stacjonarnej, lekarz przeprowadzi szczegółowy wywiad medyczny i omówi z Tobą możliwe opcje leczenia. Lekarz zapyta Cię o Twoje objawy, historię medyczną, przyjmowane leki oraz wszelkie obawy, które możesz mieć. 

Wgląd w dokumenty

Specjaliści sprawdzą dokumentację i zdjęcia, które zostały wgrane przez Ciebie na platformę przed wizytą, po jej umówieniu. W razie problemów z załączeniem plików z dokumentacją medyczną, istnieje możliwość dosłania dokumentacji na adres: kontakt@med-24.com.pl w godzinach pracy biura obsługi pacjenta pon-pt w godz. 9.00 - 17.00. Wówczas w temacie maila należy wpisać  nazwisko pacjenta, nazwisko lekarza, datę i godzinę zaplanowanej wizyty w Med24. 

Wnioski i następne kroki

Na koniec lekarz podsumuje wizytę, postawi diagnozę i zaleci plan leczenia. Może wystawić recepty na leki, skierowania na badania, zalecić zmiany dotyczące stylu życia  lub skierować do innych specjalistów.

Koniec wizyty

Gdy konsultacja z lekarzem online dobiegnie końca, wystarczy zamknąć okno rozmowy. Dokumentację medyczną tj. zalecenia od lekarza, e-recepty, skierowanie na badania czy e-zwolnienie (jeżeli takowe zostały wystawione), otrzymasz tuż po zakończonej wizycie na Twój adres e-mail, podany w trakcie rejestracji na platformie. 

Zaplanowanie kolejnej wizyty

Jeżeli konieczna jest kolejna wizyta, możesz ją umówić bezpośrednio po konsultacji, korzystając z funkcji "Umów e-wizytę” na swoim koncie.

 

Na platformie Med24 stawiamy na łatwość i wygodę komunikacji z lekarzami. Dlatego umożliwiamy pacjentom przesyłanie do lekarza zdjęć dolegliwości oraz dokumentacji medycznej po umówieniu i opłaceniu wizyty, ale przed jej rozpoczęciem.

Przesyłanie dokumentacji medycznej przed wizytą

Zaloguj się na swoje konto na stronie Med24 i przejdź do sekcji "Moje wizyty". Wybierz nadchodzącą wizytę, do której chcesz przesłać dokumenty i kliknij "Wyślij zdjęcie / dokumentację". Możesz przesłać pliki w formacie PDF, JPEG lub PNG. Upewnij się, że dokumenty są czytelne i jasne. Po przesłaniu dokumentów lekarz będzie miał do nich dostęp już przed rozpoczęciem konsultacji.

Przesyłanie dokumentacji w trakcie wizyty

W razie problemów z załączeniem plików z dokumentacją medyczną przed rozpoczęciem wizyty, istnieje możliwość dosłania dokumentacji na adres: kontakt@med-24.com.pl w godzinach pracy biura obsługi pacjenta pon-pt w godz. 9.00 - 17.00. Wówczas w temacie maila należy podać nazwisko pacjenta i  lekarza, datę i godzinę zaplanowanej wizyt.

Przesyłanie dokumentacji do wystawienia recepty na kontynuację leczenia

Jedną z oferowanych przez nas usług jest wystawienie recept online na kontynuację leczenia. Jeśli planujesz omówić możliwość przedłużenia recepty na określony lek, prześlij właściwą dokumentację medyczną potwierdzającą zaświadczenie o potrzebie przyjmowania leku na stałe, podpisane przez lekarza. 

Dokumentacja przedstawiona na wizycie nie może być starsza niż 12 miesięcy. 

W przypadku braku ważnej dokumentacji, należy wybrać konsultację z lekarzem, który stwierdzi zasadność dalszego leczenia.  

Poprzednio wystawione recepty nie kwalifikują do ponownego wydania leku. 

Aby przesłać dokumentację medyczną, upewnij się, że skan lub zdjęcie jej jest jasne i czytelne. 

Pamiętaj jednak, że ostateczna decyzja o wystawieniu nowej recepty zawsze należy do specjalisty i zostanie podjęta po uwzględnieniu Twojego aktualnego stanu zdrowia, historii leczenia i wszelkich potencjalnych interakcji lekowych.

Prześlij tylko te dokumenty i zdjęcia, które są niezbędne dla oceny Twojego stanu zdrowia. Dokumentacja medyczna jest chroniona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 

W przypadku jakichkolwiek problemów z przesyłaniem dokumentów, skontaktuj się z naszym zespołem Med24. Zawsze chętnie pomożemy Ci w godzinach pracy biura od poniedziałku do  piątku w godz. 9:00-17:00.

Tak – recepty elektroniczne, skierowania i zwolnienia online są tak samo ważne jak te uzyskane podczas wizyty stacjonarnej.

Recepta, skierowanie i L4 online

Recepta wystawiona przez lekarza podczas konsultacji online jest w pełni ważna. Możesz ją zrealizować w dowolnej aptece. Apteka nie ma prawa odmówić realizacji takiej recepty, pod warunkiem że jest ona poprawnie wystawiona.

Podobnie zwolnienie lekarskie, wystawione podczas konsultacji online ma taką samą moc prawną jak zwolnienie uzyskane podczas wizyty stacjonarnej. Pracodawcy są zobowiązani do uznania tych zwolnień i nie mogą ich odrzucić tylko dlatego, że zostały one wystawione online.

W przypadku skierowania wystawionego online, lekarz wykonujący specjalistyczne badanie nie ma prawa go odrzucić. Skierowania online są równoważne ze skierowaniami wydanymi podczas wizyt stacjonarnych i powinny być honorowane na tych samych zasadach. Lekarz wykonujący badanie specjalistyczne powinien przyjąć skierowanie online i kontynuować planowaną opiekę medyczną. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do autentyczności skierowania, lekarz ma prawo skontaktować się z lekarzem wystawiającym skierowanie w celu potwierdzenia jego autentyczności/zasadności.

Skierowania wystawione w Med24 nie są honorowane przez publiczne placówki zdrowia, czyli nie można ich zrealizować na NFZ. Na ich podstawie można wykonać badania odpłatnie.

Refundacja jest możliwa wyłącznie dla skierowań do szpitala, o kodach z przedziału 4000-4999. 

 

Dokumentację medyczną po odbyciu wizyty w Med24 otrzymasz  online. W trakcie e-wizyty lekarz może wystawić elektroniczną receptę (e-receptę), która automatycznie zapisze się na Twoim Internetowym Koncie Pacjenta (IKP). Zwolnienie lekarskie zostanie wysłane do Ciebie drogą mailową, podobnie jak podsumowanie wizyty.

Dokumentacja z wizyty online - jak ją otrzymasz?

E-recepta – po zakończeniu wizyty lekarz może wystawić Ci e-receptę. Swoją decyzję podejmie na podstawie wywiadu, wyników badań, historii chorób. Pamiętaj, że ma prawo odmówić wystawienia recepty, jeśli nie ma do tego wystarczających podstaw.

Po wizycie otrzymasz kod recepty w formie SMS na zarejestrowany w Med24 numer telefonu, jak również e-mail z potwierdzeniem i instrukcją, jak zrealizować e-receptę w aptece. Aby zrealizować e-receptę w dowolnej aptece na terenie Polski należy podać kod e-recepty i PESEL.

Możliwe jest też skorzystanie z aplikacji IKP, gdzie znajdziesz kod QR. Pokaż go farmaceucie bez podawania swojego numeru PESEL. Każda z aptek ma obowiązek zrealizować e-receptę wystawioną podczas wizyty online.

Zwolnienie lekarskie L4 - jeżeli lekarz uzna, że Twój stan zdrowia wymaga zwolnienia z pracy, może wystawić Ci zwolnienie lekarskie L4 w formie elektronicznej. Pamiętaj, że masz obowiązek poinformować o tym swojego pracodawcę w ciągu 3 dni od daty jego wydania.

Zwolnienie wystawiane jest przez lekarza w formie elektronicznej w systemie ZUS. L4 będzie widoczne na Twojej platformie PUE ZUS oraz pracodawcy. Przetwarzanie po stronie ZUS  może potrwać nawet do 7 dni choć zwykle pojawia się po kilku-kilkunastu godzinach.

Kopię zwolnienia w pliku *.pdf otrzymasz także na Twój adres e-mail podany w trakcie rejestracji na naszej platformie Med24. Dokument prześlemy tuż po zakończonej wizycie.

Zwolnienie L4 dla zagranicznego pracodawcy - lekarz może wystawić takie zwolnienie w systemie ZUS, musisz jednak go o tym uprzedzić i podać dodatkowe informacje: czy jest wymagana pieczątka lekarza i czy jest wymagany kod choroby ICD-10. Zwolnienie zostanie wysłane na Twój adres e-mail podany w trakcie rejestracji na naszej platformie Med24. 

Podsumowanie wizyty - po zakończeniu każdej wizyty w Med24, lekarz przygotuje podsumowanie konsultacji, które obejmuje główne punkty omówione podczas wizyty, postawione diagnozy oraz zalecenia dotyczące dalszego leczenia. Podsumowanie to zostanie do Ciebie wysłane na e-mail podany w trakcie rejestracji tuż po zakończonej wizycie.

Dokumentacja medyczna dla pacjenta po wizycie

Pamiętaj, że decyzja o wydaniu recepty online i zwolnienia należy do lekarza i ma on prawo odmówić ich wystawienia jeżeli nie ma wskazań. 

Jeśli lekarz wystawi dokumenty, znajdziesz je  na swojej poczcie e-mail.  

W przypadku, gdyby dokumentacja medyczna po wizycie nie dotarła do Ciebie drogą mailową, skontaktuj się niezwłocznie z zespołem Med24!
 

Usługi w Med24

Wizyta 129 zł
Wizyta 30 min - 129 zł
Wizyta 30 min - 149 zł

Sprawdź jak wyleczyć
Sprawdź jak wyleczyć
Sprawdź jak wyleczyć
Sprawdź jak wyleczyć
Sprawdź jak wyleczyć
Sprawdź jak wyleczyć
Sprawdź jak wyleczyć
Sprawdź jak wyleczyć